پ ن پ

سرگرم کننده ی آفتابی

پ ن پ

کلاغ دوساعت داره قار قار مىکنه.
بعد رفىقم مى پرسه کلاغه?
گفتم پ` ن` پ` قنارىه داره متال مى خونه

 

به داداشم میگم به پرنده هات سبزی دادم خیلی دوس دارن. میگه یعنی میخورن؟؟
میگم پ ن پ میشینن باهم سبزیارو پاک میکنن

 

طرف باهم تصادف کرده سرم خون اومده میگه آقا سرتون خون اومده میگم پ ن پ من خودنویسم جوهرم پس داده

 

رفته بودیم بازار .. ابجیم به ماهیا اشاره کرد گفت : اینا رو از تو آب میارن بیرون ؟
گفتم : پ ن پ .! از دل کوه استخراجشون میکنن .!

 

رفتیم چین.
گارسون ‏2تا چوب آورده.‏ ‏
رفیقم میگه:‏ با اینا باید بخوریم؟ ‏
گارسون میگه:‏ پ ن پ چینگ چانگ چیونگ!!

تو کلاس دستمو بلند کردم
معلم گفت : سوال داری ؟
گفتم په نه په خواستم بگم Hi Hitler (های هیتلر)

 

بلاﺧﺮﻩ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﮐﻠﯽ ﺷﺎﮐﯽ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻫﻤﺶ ﻗﻄﻊ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ . . . . . ﭖ ﻧﻪ ﭖ ﺍﮔﻪ ﻗﻄﻊ ﻧﺸﻪ ﮐﻪ 1- ﺷﻤﺎ ﮐﯽ ﺑﺮﯾﺪ دستشویی 2- ﮐﯽ ﺑﺮﯾﺪ ﺣﻤﺎﻡ 3- ﮐﯽ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ 4- ﮐﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﺑﺮﺳﯿﻦ 5- ﻭﺍﻻ ﺍﮔﻪ ﻗﻄﻌﺶ ﻧﮑﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﮐﺸﺎﯼ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻦ . . . . . . .

 

رفتم مرغ فروشی میگم سلام مرغ دارین؟ میگه پ ن پ خرس داریم تازه روزی 3تا تخمم میزاره !!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پ ن پ، ،
نويسنده : امیررضا مرعشی